Yesterday was the last show of Justice in Joc Nartist in Temse, Belgium. Already one of the best shows of 2008. Pick up their goodbye record Live And Learn, it's great.
On the 18th of March there's a show with Reproach, Shredder, Sirens & OCTW in Frontline, Gent. Be there.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten